Program a místo Czech Hallyu Eventu 2012

Místo konání prvního dne Czech Hallyu Eventu bude na Náměstí Jiřího z Poděbrad.
Adresa: Duhová škola, nám. Jiřího z Poděbrad 7, 8/1685, Praha 3. (U Metra či tramvajové zastávky Jiřího z Poděbrad)
Program zde: Program 11.8. (.xlsx formát)
Program 11.8. (.xls formát)

Druhý den (contest) se bude konat na adrese: Masarykova kolej, Thákurova 1,160 00, Praha 6 (kousek od metra Dejvická)
Program na druhý den a plány cest ještě dodáme.

45 komentářů: „Program a místo Czech Hallyu Eventu 2012

  1. Já se chci jen zeptat. Jako to si budu muset vybrat jednu z těch tříd?…Jelikož já bych ráda na Super Junior, ale také přeba na promítání. Uhm….*zmatená*

    1. presne tak…mne sa tam kryje skoro vsetko, na co som sa tesil…historia Koreje vs. Sistar, 2ne1 vs. Historia kpopu, Jedlo vs. Jazyk atd atd 😉

      1. Bohužel, tak to na akcích tohoto stylu bývá. Vždycky si člověk musí vybrat, čemu dá přednost. Můžete třeba někoho ze známých, kteří půjdou na jinou přednášku než vy, poprosit, aby vám ji nahrál 😉

  2. Uff:) A ještě bych se chtěla zeptat jestli tam musím dorazit přímo na 10:00 hod. Jelikož já bydlím, od prahy normálně 2 hodiny, a v sobotu bude určitě nějaká zácpa na dálnici, a to mám už 3 hodiny. K tomu musím ještě k tetě,u které mám oblečení, a ta teta by mě měla odvézt na to náměstí. A to už mám 4 hodiny. V tom případě bych musela vstávat okolo 5 ráno, abych všechno stihla, a k tomu mě mamka nepustí samotnou tak musí jet semnou. A mamka asi v 5 vstávat nebude. Tak se jen ptám jestli můžu dorazit i později? A jsou ještě lístky?…Mám docela strach, že pro mě nebudou. Děkuji za odpověď 🙂

    1. První den? Škola bude otevřená pouze přibližně do desíti, ale samozřejmě je možné přijít později, jen se bude muset chodit jiným vchodem (všechno bude uvedené na dveřích, nebojte se, neztratíte se :))

  3. Ahoj chtěla bych se zeptat jestli musím zaplatit lístky předem nebo až na místě. Protože já fakt nevím jestůi budu moc. Předem děkuji za odpověď. (:

  4. Je taky vůbec ještě někdo, Já jen že vůbec neodpovídáte, a když mamka napsala o adresu, jako takovou jelikož to chce posílat složenkou tak nikdo neodpověděl, ani na Emailu. Nerikejte mi že už ja vyprodáno:(

    1. Ahoj, Tvá maminka si o adresu psala včera a včera jsme všechny byly mimo internet na společné akci. Dnes jsem už tvé mamince odpovídala. Neboj se, vyprodáno není a kdyby bylo, už by jste o tom určitě věděli.

      1. Když jsem bohužel o berlích (i tak bych se ráda přišla podívat na tento flashmob, jelikož k-pop a tanec zbožňuji), stihla bych to do těch pronajatých prostor na oběd? Nejsem snad zas tak pomalá, ale trochu se obávám. Kolik času bude na přesun?

        1. Přesun od flashmobu do metra je otázkou několika minut, i o berlích. Potom metrem na Dejvickou a následně cca 500 metrů k místu konání, flashmob bude končit okolo půl dvanácté, akce v kongresovém sále Masarykovy koleje začíná v jednu, myslím, že by se to zvládlo 🙂

  5. Ahoj ^^, teď jsem si to stáhla a vypadá to opravdu dobře. Jako Cassie se těším na to co Naiseen přichystala, to bude show ~ ^^.
    Ještě přesně nevím jestli pojedu (neshody s rodiči), ale kdybych náhodou jela mám dotaz. Nejsem z Prahy a jsem nezletilá (před dvěma dny mi bylo šestnáct). Budete potřebovat (pokud bych dorazila), nějaký papír/dokument se souhlasem rodičům, popřípadě kontaktu na něj?

    Děkuji za odpověď a omlouvám se pokud je otázka „stupidní“. ^^;

    1. Ahoj Veru, výlet za náma je na tvou zodpovědnost, zodpovědnost tvých rodičů. V podstatě tím, že tě pustili, ti dali souhlas. Nekonáme žádné nebezpečné aktivity, u kterých se předpokládá zranění, proto takový souhlas nepotřebujeme. Pokud by sis třeba odřela koleno při zakopnutí, zodpovědnost je na tobě, jakoby jsi byla venku u vás před barákem 🙂 Jen pokud tví rodiče vyloženě vyžadují něco jako neustálou kontrolu – pak je možné vyměnit si s nimi telefonní číslo, aby se mohli informovat u nás, jestli jsi skutečně tu 🙂

      1. Dobře, děkuji za odpověď ^^ (Myslím že mamka mi stejně bude volat každých cca.30 minut. ^^;;).
        Ještě jednou děkuji za odpověď.
        Už teď se těším ^^

  6. Chtěla jsem se zeptat..ted tu v komentářích štu že jsou přednášky o historii K-Popu a tak,ale v programu je nikde nevidim,tak se chci zeptat jestli se zrušili či se mi špatně stáhl program?
    Díky za odpověď.

      1. Díky moc,ale to není úplně odpověď na mou otázku… Me se v programu zobrazují pouze přednášky o skupinách,promítání a jazyk a žádný popis tříd či tak podobně….Má to tak být či se mi to špatně stahuje?Popřípadě kde seženu celý program?

  7. Chci se jen ujistit, protože se měnil program. Začíná to přesně v 10.00 na této adrese: Duhová škola, nám. Jiřího z Poděbrad 7, 8/1685, Praha 3?

  8. Ahoj, jedu z jižních Čech, tak nevím, jestli bych to do těch deseti stihla. A když přijedu později u koho a kde si mám vyzvednout lístky?

  9. Ahoj, chci se zeptat, kdy už bude uveřejněný program na 2. den např. v kolik hodin se contest bude konat a cca do kolika. Jde o to, že nejsem z Prahy a nevím, jestli si mám zařídit ubytování i z neděle na pondělí. Děkuju:)

    1. Zajištění kompletního programu nám visí na informaci o zvukaři, nemůžeme se stále dovolat, údajně zítra bychom měli vědět, takže v úterý nejdéle bude program. Akce každopádně bude končit pravděpodobně kolem sedmé večer.

    1. První den začíná o půl desáté ve školní jídelně, končí o půl sedmé večer. Druhý den začíná v 11 na václaváku, do 13:00 probíhá přesun do prostor konání (Masarykova Kolej) a contest je oficiálně zahájený ve 13:00 a trvá také zhruba do 18:35.

  10. tak jsem si už tak nějak zhruba rozhodla, kam půjdu… a je teda možní z nějaké přednášky odejít trochu dřív? potřebovala bych z Ukiss zdrhnout a jít na jazyk 😀

Napsat komentář